onsdag 30 oktober 2013

Res feber å livet!

Sååå står de på min Agenda!flyga är stort för mig!mellan landa i Dubai är med stort!men störst av allt är kärleken!den här dagen som ja väntat på gott å ont!Hanna.s flytt är okej nu:)Emmy sista året i 9:an hon vill till Västerås:)nu kommer mina beslut vad vill jag?vara med Niklas vet ja till hundra nu:)Ska göra dig till den lyckligaste Mannen i Universum❤ska göra allt ja kan iaf!du kan  ej flytta åh ja vill inte på heltid!planerna är en etta i Kista:)Malin å Niklas tid å ditt jobb!Med barn i Uppsala å ja har mitt kvar med mitt:)en början vi prövar tanken å har bestämt Såå!hoppas de blir bra:)ja jobbar kvar här med båda får som de vill allt går om man vill!planering har börjat å beslut har tagits men vi tar de för vad de är vi skyndar långsamt❤vet vart mitt hjärta hör hemma iaf även om beslut känns stort har ja grund å trygghet här hemma:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar