söndag 5 januari 2014

Trötthet från Hell!

Kombinerat med nytt år å nya möjligheter:)tröttheten tror ja många känner av:(detta mörker får mig rakt in i dimman!ge mig sol å vår detta gör mig galen!hade en väldigt fin vän på besök i går:)har ja väntat på äntligen passade de in:)vi kan tala vi:)tusen tack för fina blommor Daniel:)åh att du va så snäll å körde mitt barn å vänner:)du har funnits några år å får mig på bra humör med ditt lättsamma sätt:)ja läser på i Ove vilken Man:)i.m kommer en annan Man som är långt ifrån Ove❤️Niklas!vad säger man om det:)drar med dig ut på morgon promenad blir bra start på dagen innan jobb:)Hanna kom ej i dag men i.m!även om du faktiskt flyttat är de tomt...jobbat i dag med men fina Jenny❤️❤️❤️Livet å dess prövningar ska väl kännas man lever:):)åh vissa drömmar dör aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar