onsdag 4 juni 2014

❤️❤️❤️

Ja han kom tidigt i går:)kors i taket!vi va ut å åt!svårt äta med dig!vi lever på energierna!vi pratar om allt!är nog de bästa!du har en omtanke som få!du finns alltid nära,alltid!ligga sked med dig slår allt!du finns alltid nära även om distans tär!du lyssnar å bryr dig å reflekterar!som handen i handsken,som vi alltid känt varann!du åkte tidigt hade möte på jobbet!ja vaknade sen av en sjuk dotter:(fick avbryta klassresan till Stockholm för magsjuka:(jag fick avstå natt jobb!då är man inte stor inte.....tur Mamma finns då❤️Saknar min hund!han har de bra:)hämtar hem han nästa vecka!snart slutar Emmy 9:an helt otrolig känsla vad livet blir annorlunda!nu väntar jag på värme!åh nedräkning till semester har börjat...för mig som för många!börjar min med Niklas en vecka!nära naturen å bara vara:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar