onsdag 2 juli 2014

Brukar ej...

Blogga ggr 2!alla sover utom jag!njuter av lugnet,fast jag älskar gemenskapen!kanske just därför ja myser!alla är samlade å bara jag vaken!inge trött kan ej sova!funderar på livet!vad är menat?åh vad är inte?ingen väljer åt dig!då menar ja ingen!de som tror på dig finns kvar alltid!jag dömer ingen!jag älskar mina vänner å stöttar!hoppas ni vet de!åh som förälder samma lika!våra barn gör sina egna val:)vem lärde de?vems förebilder?stötta,finnas å förstå!de lever genom oss!åh vet ja gick ut med vänner!gäller vårda lite!förstå,lyssna,komma i håg å framför allt annat!sluta aldrig vara du!tro på dig själv!nu ska ja avsluta med,ödet väljer våra öden!fina människor drabbas,dåliga människor,svennsons!åh mitt i allt elände finns nog en väg igenom!gäller bara hitta den!åh avslutar detta med att säga att Mannen med största hjärtat är du Niklas!ja finner ej ord!ni behöver ej förstå vi gör❤️❤️❤️Älskar dig du är min själsfriende❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar