torsdag 18 december 2014

Händelserik Dag!

Vaknade 05.00 på jobbet!joooorååååsååååattt!sen när jag skickat min kille till skolan,va de hem å i väg igen!emot Västerås å tandreglering!åh Emmy va nojig!över 2 år har vi åkt dit!åh nu är den ur:).                                     Åh besökte Dr!jo en vårta har jag!säkert fått från pool å bad!ursäkta när jag va liten hade man socke plast✔️                    Hämtat ut min julklapp från Niklas med:)som jag anade.....den var personlig så kan inte dela den med er!men fin va den å jag är nöjd!vi åker till Dubai 1/3 oxå!åh grämer mig över att man har lagt på sig kilon:(nej Niklas tycker inte så!så nu blir de skriva in sig på Viktväktarna före jul!jaaaaaa!                                          Handlar om mig å mitt välmående inget annat!                                                        Ledig i.m å begravning på agendan❤️Vet inte hur de känns ännu!overkligt❤️Tillsammans vet jag iaf vi är starka M-ina❤️Sen får livet sakta men säkert rulla på igen❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar