onsdag 12 augusti 2015

Livet efter 40!

Så känns de ibland!man är mitt i livet!nu jag skulle kunna ta tag åh göra de där jag vill:)båda barnen har flyttat!ensam kvar är jag!drömmar ska man förverkliga vissa tar lite längre tid bara!för alla blir inte livet efter 40 som vi trott!på många olika vis!ett som är säkert man ska inte ta för mycket för givet!gäller bygga sin egen Borg om allt raserar!för mig mitt i livet vet jag vad jag vill!jag får bara acceptera att vissa saker behöver tid!                              Lämnade ett soligt Hofors i dag!saknar redan💗Rung ringde på messenger i går!snacka om jag längtar "hem till Thailand"!åh fick ta tåget hem för bil fan!nu känns de som en enkel biljett långt bort skulle sitta på sin plats!jag e inte bitter!med alla fina människor i mitt liv måste jag säga att jag ler💗💗💗



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar