onsdag 27 januari 2016

Sådär ja!

En bra dag som startade tidigt:)fackligt under FM åh tycker fortfarande de är roligt engagera sig:)klart man ska!åh jag har ju knappast problem säga vad jag tycker,så där känns min plats rätt!nyss invald sitta 3 år till,som Arbetsplats/skyddsombud!ni hör ju bara!me like!                                              Avslutade e.m på jobbet med jour:)en kort jobb vecka då förra va mera intensiv!jo jag lever med besked!                 I.m är en stor dag äntligen är de dags:)sen hämta Hanna åh shoppa lite i Borlänge!så kommer min fina oxå<3åh vet ni på Fredag till Åland med brudarna!åh Marina har hittat resa:)Till Grekland:)Jenny vi berättar om den då vi ses:)kram på er alla trogna läsare:)mitt liv är nog inte mera spännande än någon annans,bara att jag delar med mig:)P.s dagens fynd:)ska fylla den med kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar