onsdag 24 februari 2016

Rastlös!

Eller är de mera frustration tror jag!trivs ha dig i min närhet alltid!blir inte jobbigt alls:).                                                           Tog mig ut åh gick märks på många vis våren är på väg;)kört Sandra åh hämta bil;)hoppas de håller nu då:).                      Rensat här hemma,bra ha åh göra:).         Åh dagens fynd dubbel täcke åh nya lakan till nya sängen,som beräknas anlända nästa vecka:).                             Åker till Hanna i,m<3!jag passar på:).       I dag har oxå nedräkning börjat 10 dar ifrån nu......                                                 Åh mysigt i min nya varma sjal:)Rosa såklart:)inget mera frysa nu!tack min finaste hjälte åh kärlek:)du är bäst alla dar i veckan:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar