torsdag 20 oktober 2016

Jag älskar dig<3

Så otroligt mycket!du överraskar mig än i dag:)när vi är ifrån är själen tom!att kunna känna såhär mycket kärlek trodde jag inte va möjligt!vad du än gör,vart du än går,finns inte ord! Vi ligger sked på nätterna så när man vaknar är man nästan krokig:) de släpps inte alls:).            För dig gör jag allt:) åh de uppskattas:) åh inte är de tid ifrån som gör kärleken så stark! Om 8 dar ses vi igen....nedräkningen har börjat:) åh jag trivs i Uppsala,eller är nog mera där du är:) åh i går fick jag paket:) böckerna:).     Dagens fynd kommer här oxå!                 Åh jo jag är hemma nu ska de jobbas till Fredag,då tåget tar mig till dig;) önskade alla kunde känna såhär:) åh de gäller överraska åh vårda alltid:) åh klänning beställd till Halloween:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar