tisdag 29 november 2016

Jag visste de:)

De finns en mening med allt:) har alltid trott på de:) nu är de spikat!jag kommer att bli med en två rummare:) jag kommer få nyckel här snart åh börja renovera:)sånt gillar ju jag:) påtänkt flytt i Januari:) tur för mig då jag nästan oxå är klar med julklappar:)                                 Kan jag fixa då jag inte jobbar:) eftersom jag jobbar mycket åh spenderar tid hos Niklas så blir detta bra:) dock va kök litet,emot de jag har i dag! Men materiella saker! När man kan lägga pengar på annat:).                                                      Man landar fort i verkligheten:)tvättat i dag åh kört dagen som den kommer:)Hälsat på Sandra:) i.m kör jobb i gång:) även en kaffe med Ritva:).             Nu inväntar jag Niklas som kommer i dag igen:)Han är då helt otrolig:) men så blir han bra omhändertagen oxå:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar