fredag 9 december 2016

Nu så!

Har jag jobbat mina 10 dagar:)självvalt:) de som har varit mest påfrestande är väl måla åh kombo jobb! Jag älskar måla.men kom på att de va roligare måla möbler då!                                               Jobbet ger mig energi åh massa kärlek i hjärtat!jobba med människor,de bästa som finns:).                                                Fick känna mig besegrad åh tackar min chef som godkände några dagars semester i mellan dagarna:)nu hinner jag! I dag fått hjälp hämta köks bord åh stolar!vägde ton!tusen tack Karin:) åh Jenny som lånade ut bil:) mina vänner är guld;).                                                        Nu packa de sista,åh åka dit hjärtat hör hemma:) till älsklingen i Uppsala:).             Åh känner mig hedrad:) fick så fina gamla saker av Emma:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar