lördag 20 maj 2017

Lite livet🖤

Jo när de är natt jobbs helg är de det som prioriteras!visst väntar jag med på sommaren! Åh visst skulle jag helst vilja jobba bara lite procent nu,för att kunna njuta av kommande värme,åh vara med Niklas! Men jag tänker framåt inte bara i dag! Sköta mitt jobb gör att jag får fina referenser:) jobba 100% ger mig möjlighet förverkliga mina drömmar:) utan ett jobb blir de fina minnen,men inga drömmar!sommarstuga står nu som Nr 1 på prio listan:)man kan inte även om jag ibland skulle vilja leva för stunden! Jag har med haft lån,har ännu men inte mycket kvar:) åh köpte min nya bil kontant, jo detta med att prioritera kan jag:) åh lättare förverkliga sina drömmar när man är 2 med jobb,åh emot samma mål:) nu natt 2:) bakat lite båda dessa nätter:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar