onsdag 7 juni 2017

Days!

Sovit bra åh uppe tidigt åh körde Karin:) vi har ju liksom gemensam vårdnad på hennes bil:) hehe! Jag körde dag jobb åh jour!ledig från i.m till Måndag kväll:).         Jo åh min tattuerare hade snurrat till de:(ingen tattoo på Fredag! Nu blir de Måndag f.m direkt efter hemkomst från Uppsala:) sen möte åh jobb,lite tight,men min tattoo har PRIO 1!:)                           Vet ni åker hem i.m som planerat:) åh tillbaka till Karin sen:) undra om man kan få rabatt på hyran,jag är ju knappt där:).   Så mycket jag vill göra:) åh sommaren blev ju grymmare i planering:) säger bara,att jobba gör att man kan resa:) de bästa jag vet:) lite fynd! Badrumsmatta till Niklas,lampor till ballkong åh annat jag fyndat:) ska väl synas de finns en kvinna In the house:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar