måndag 21 augusti 2017

Uppsala:)

De va mycket resenärer på tåg hit i går! Åh nog suger de rejält åka hem i.m!vi kom i otakt här tack vare Ibiza resan!men är båda överens om att de va värt de:).     Städat åh bakat åh slapppat:) åh en gammal vän ringde i dag:) Robban de va inte i går:) jag finns liksom kvar fastän jag har Niklas❤️❤️❤️❤️.                             Kina mat åh kort i går:) sen avslutade vi med lägga oss tidigt:) stod massage timme på agendan:) vi köpte ny värmande olja:).                                       Åh vet ni jag ska få en Soda Stream:)äntligen röstade han Jaaaa!bra va här i huvudet planerar jag alla saker:) efter min sista operation kommer vi i takt med dagar:) 4/9!sista rycket nu för bröst:)Men Min kirurg Magnus åh jag har nog inte sett varann för sista gången:) han behåller jag:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar