tisdag 17 oktober 2017

Vår kärlek❤️

Den är verkligen som en saga varje dag:) vi vårdar den alltid!åh den kommer aldrig bli grå åh trist!än i dag när jag kliver av tåget kan jag få hjärtklappning åh pirr:) efter alla år ligger vi alltid nära i soffan,ligger sked då vi sover,håller alltid handen,åh många fina kärleks komplimanger om dagen:) åh massa mys alltid:) kommer fortsätta så när jag flyttar hit;) Aldrig mött någon med så fint hjärta som du❤️du säger ifrån ibland,jag har starka åsikter åh behöver bromsas ibland:)du har inga dåliga sidor,bara att du kan bli väldigt off när vi är ifrån,fast förstår! I.m dags åka hem:( dags för 10 dagars jobb för att kunna vara här så mycket som möjligt:) åh du kommer till Thailand dock 6 dar för sen har du barnen,är inte de kärlek såå säg❤️du är bäst Niklas jag älskar dig❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar