tisdag 21 september 2010

Åh vad jag kan!

All energi tebax!Nu har jag börjat målat,putsar fönster,byter gardiner å städar över lag!Energi är på topp å tro mig livet med just nu!Man ska nog inte ödsla såå mycket funderingar på vissa saker såå är det nog bara!Leva i nuet är det bästa,ta dagen som den kmr men ändå planera!Man är ju både Mamma å vän å singel dessutom!Försöker finnas för alla som finns för mig,härlig känsla!
Tar en paus i dag å åker t mina Avesta tjejer å myser lite:)Såå kul vi har bra kontakt igen:)Som de är sagt en riktig vän har man alltid kvar heela livet såå är de i detta fall!
Ha en bra dag alla,va rädda om er!
Kramar

1 kommentar:

  1. Ja du malin en bra mamma är du en bra vän är du också! Ingen skulle bli gladare att få höra att du inte är singel nå mer än jag!!!!!! Men men den som väntar får se eller hur vännen! Älskar dig Kramizar! <3

    SvaraRadera