söndag 19 september 2010

Ett år har gått...

Sedan jag flyttade in på Laggarbo!Snacka om året gått fort!Å såå många turer på att sälja el inte!Men som de ser ut nu blir jag kvar!I min borg å de huset ger min rastlösa själ en bit av ro!Något att vara lycklig över min borg,mitt palats!Nu kan planering börja av färger hur vill jag ha det?Hur vill jag leva å bo!Det huset ger mig bra energier å känner mig trygg där!Å någonstans lär man ju hitta tryggheten,jag har den ju i mig själv å barnen...så varför då rubba en trygg punkt!Nej på den punkten då det gäller att vara relativt självständigt är jag stark iaf!En kämpe med en jäkla massa power!Jag har inte fallit förr å gör de inte nu heller...även om livet har väldigt många toppar å dalar!

1 kommentar:

  1. Du faller aldrig min vän du är starkare än en fura med djupa rötter, det ska nog mycke kraft för att fälla dig! Kramizar! <3

    SvaraRadera