måndag 20 december 2010

Julen gör sig påmind!

Ja i dag vart de såå påtagligt!Kanske därför jag känner mig såå lugn inte nå stressad!Klart de blir en jätte annorlunda jul on my own.....inte riktigt då!Jag ska jobba hela julen bekommer mig inte! Jag ska iaf ha barnen men de firar med sin Pappa på dagen å äter där,känns väldigt konstigt....men hellre delar jag på dagen så jag kan ha de hemma sen! Många har det såhär alltid jag e inte van alls å de gör sig väldigt påmint.All planering av mat,julklapps inköp ja allt blir fel nu.....Ändå vet jag att de finns många som har de sååå mycket värre i dessa tider av olika anledningar,så mina styrkekramar går till de i stället. Snart ett nytt år med nya möjligheter med mina nära å kära å någon som jag gillar väldigt MYCKET!

1 kommentar:

  1. Julen kommer att bli underbar ska du se! Och Nyåret dessto bättre :) Love you my frend <3

    SvaraRadera