måndag 27 december 2010

Mellandagar!

Ja då har man jobbat hela julen å det har varit trevligt som vanligt med ett kanon jobb å super arbetskompisar! Ja då kan man inte önska sig sååå mycket mera faktiskt!
Nu väntas jobb hela veckan,lite vänner å annat ska hinnas med oxå hade jag tänkt!Ja vårdar min tid där absolut! Vännerna finns ju alltid kvar!
Ja annars mår jag riktigt riktigt bra!!!Men mina tankar finns lite längre bort till någon som behöver mig nu.... Åh jag finns alltid här!
Trodde nog för övrigt att man kunde vara såhär lycklig å må såå bra å jag hoppas denna lycka håller i sig¨å att de blir som vi tror,men tvekar inte jag följer hjärtat å de känns såå enormt bra!
Firar nyår i Katrineholm hos mina bästaste killar åh det ser jag fram emot!!!
Kram Alla!

1 kommentar:

  1. Följ alltid ditt hjärta gumman! Kram på dig och barnen <3

    SvaraRadera