lördag 4 maj 2013

Känner mig fokuserad:)

Som Mamma å Kvinna:)Det ni!Något gjorde mig rejält förbannad i dag!ja första gången ja nog blev arg på riktigt på dig!varför tänker kvinnor å Män så olika ibland undrar jag!Eller ska man inte undra bara låta de vara....nej ja har sagt mitt å du erkände du är en riktig "träskalle" emellan åt gah!!!tur du får chansen bevisa motsatsen snart!har ja fått gnällt lite om de med!jobb helg innebär jobba sova å äta!Gah mina arbets kompisar kan konsten laga mat!nu lär ja ju leva på salladen resten av veckan juh!Såå man kan försöka sig på vara lite smal hehe!Nästa helg är nästan i lås nu du Daniel ska vi ha kul:):):)en natt med dålig sömn å ja vet inte vem som vill nå!!!!nå ja kämpar igen 14 timmar på jobbet i.m ett ställe Ja Älskar:)å förlåt R.H hur kunde ja glömma din födelsedag...grattis i efterskott 2/5 blev du ju äldre å visare kanske💜kraaaam på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar