fredag 24 maj 2013

Kärlek❤❤❤

De underbaraste som finns!I dag va ja sådär hysteriskt nervös inför du skulle komma gah!!!som första gången vi sågs sååå kändes de!va ute med hunden då va du nästan framme:)å känslan då du till och med klivit ur bilen för att krama mig!de är som världen stannar!vi hade djupa samtals ämnen till Västerås. Åh nu kör du bra inte så fort som förr ja behöver inte sitta breve å bromsa!vad har du gjort med mig!Vi pratar som vi alltid känt varann och av omtanke!känner mig trygg med dig!vi är verkligen som tonåringar ihop sedan blir vi lite allvarliga!Svårt släppa dig i dag tur vi ses snart igen ❤du ger mig sååå mycket liv å kärlek å komplimanger Ja Älskar dig Såå hjärtat nästan värker❤❤❤Du är allt ja inte är min raka motsats men när 2 blir 1 ja vi vet du å jag❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar