måndag 17 juni 2013

Saknad nu!

Att bara få vara inga måsten bara göra som man vill:)kanske varav ja uppdaterar mindre på f.b nu:)ja landar för fullt!ja vet vad ja vill med livet å vad som får mig må bra!kan ingen påverka!den som drabbas hårdast av mina dåliga dagar är Niklas som snabbt får mig hitta tillbaka!kan dela hela mitt känslo register med Dig de är en grym känsla:)kunna vara sig själv!Snart 1 år sedan den där dagen,den där lunchen som vi snabbt bara skulle ha sen skulle allt vara som vanligt....Det mötet efter bara ett par minuter förändrade mitt liv totalt❤du känner mig bra nu å ja dig:)den känslan är grym!snart semester ett dygn kvar jobba!vi firar midsommar i stugan bara några få ibland behövs inte mera!va rädda om er å ge er inte om de NI tror på❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar