måndag 3 juni 2013

Spontana infall:)

Typiskt mig även om ja funderar mycket å är en riktig planerare:)dagen har gått i ett sen ja klev av jouren i morse!vilken känsla komma hem efter 24 timmar på jobbet!Började med drog på mig ut å gå skorna på lång promenad!gillar lugnet å stillheten!Sen bar de av på möte:)sen upp till Ewa på lite uppdatering!å sen ville Sofia vi kom till stor metropolen Fagersta:)självklart!hon är hus vakt åt sin Mor:)så här avslutar ja kvällen med kort å lite gott i glaset å lite bastu:)Vindarna vänder känner de!Flytt med fina Ewa-Lena i.m:)Kaffe med en fin vän,å avslutar morgon Dag med grillat hos Ewa:)mycket mera på agendan denna vecka!Blandar jobb med vänner å åter vänner livets medicin!funderar fortfarande på allt oskrivet....men om ja vet de nu....vad har jag då att se fram emot:)ja lever här å nu!Underbara vänner!barn föräldrar å Niklas min drivkraft på många vis❤åh vad står stadigt kvar vännerna älskar er sååå otroligt mycket så de gör mig rörd emellan åt❤puss å kram på er å lev!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar