måndag 22 juli 2013

Måndag med bra innehåll❤

Min första dag å börja tidigt:)gick ju galant!sov som en stock i natt efter all gråt...vilken film:)The last Song berörde ända in i själen!ja somnar till dåliga filmer den va super!å ja grät hysteriskt!Sen blev ja fan lite off...i.m kmr Niklas å kan verkligen lida av vår tid i från...men om du inte fanns....känner mig mitt i livet men vill ändå ha dig med:)nu tar jobbet mycket tid:)brukar vara ditt jobb som gör men du är ännu ledig...nu lider vi av tid att ses...tur du styr upp:)åh kommer när ja behöver de som mest!haft en kanon dag på jobbet!även om den va ifrån 07.30-22.00!dagen blir den man gör den till!En rastlös själ som mig mår bra av att jobba:)Sen att ja ror mitt eget skepp,sätter mina gränser så skulle alla ha de:)nu kort med Hanni energin är på topp å kan bara tänka mig i.m kväll på jobbet då är nog molnen Rosa❤❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar