onsdag 10 juli 2013

Tack för allt babe❤

Du har verkligen en ödmjukhet ja aldrig varit med om:)va vi skrattat å haft kul:)du är en sån som låter mig sova bara för du tycker om se på mig då ja gör❤som sagt hade vi en kanon dag i.g!Du fick mig bada i poolen som va ca 20 grader:)sen bubblade vi sååå mys!Sen låg vi i varsin sol stol å pratade lite allvar!kan dela allt med dig!såå skönt!som vi alltid känt varann!du är oxå en gentleman du håller upp dörrar,låter mig gå först alltid,bär min väska,håller handen ja allt!de bästa med dig är att vi har sååå kul ihop å man kan verkligen vara sig själv:)ibland blir veckorna ifrån olidliga men ja vet att ja aldrig vill vara utan dig de är vi överens om❤Saknar dig sååå redan!!!min själsfriende vad Ja Älskar Dig❤blir hemma i kväll me Hanna hade haft svårt för ensamheten i kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar