tisdag 20 augusti 2013

Ledig:)

Behövs:)Mallan med koll hade fel tid på tandläkar besök men ringde gick å ordna:)Hade ju med Karin oxå som hade tid för Mamo Grafi:)två flugor i en smäll så fick hon sällskap med:)nu har vi träffats mycket gillas:)älskar ha mina vänner nära mig!Sen har ja målat eller betsat blev Såå bra:)åh vet ni nu har min dvd paja med:(jösses!åh i somras bestämde vi börja gå på gym så i dag har ja å Soffan å Jenny varit:)nu kör vi 2 dar i veckan:)min rygg behöver de!har nedräkning nu till Torsdag kmr mitt hjärta:)då ja jobbar helg kör vi Torsdags myyyys!saknar dig jämt!Du har ett stort hjärta:)Du bryr dig om mig,Kipper,barnen min lilla Pappa!hur kan ditt hjärta vara sååå stort!de finns verkligen sådana som dig!en delad känsla å saknad varje dag!du får mig må så bra,du tror på mig alltid Niklas❤❤❤du är bäst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar