lördag 17 augusti 2013

Min blogg:)

Är min livlina min bästa vän:)skaffade den när livet va rörigt!varav det fortfarande kan vara ibland!tonårs Mamma på heltid nästan har dalar å toppar!ja gör alltid mitt bästa!ja jobbar med mycket men tycker ja vårdar mina vänner bra❤åh ni mig❤❤❤klart mitt liv oxå är som alla andras med bättre å sämre dagar!här kan man ventilera!alla är vi olika tack å lov för de:)just nu har ja tappat mycket av party livet!de ja älskar finns nära mig då spelar inte så mycket annat någon roll!hur livets resa slutar vet ingen!Vem har facit på de?ja vet iaf att ja har landat mycket på detta år!Åh gläds med mig❤känns som det tog mig halva livet finna den stora riktiga kärleken❤vissa kan inte ta de då är de såå!ja är tok kär å hjärtat saknar varje sekund❤haft en grym dag på jobbet:)fiske å avslutade med film bio:)Hur många Kramar finns de i Världen❤❤❤berörde hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar