söndag 24 november 2013

På plats:)

I huset:)ja Basta hon undrar nog vad ja gör här....hon kollar mig,går med mig ut:)hon gillar läget bara!detta stora hus alldeles alena känner ja mig!åh ledigheten ett faktum...var i dag för vovvens skull:)Söndagen har gått i promenader,läst bok å slappat!å i morse fick ja sååå fin bild på min fina Niklas❤️Med en av mössorna ja köpte:)du blev sååå fin❤️Du fick de i Thailand!ja la de i din säng låda å en liten lapp❤️Ja kan ja precis som du:)svårt med tiden ses nu då ja har mycket!men snart sååå!denna underbara saknad❤️Åh nu har Hanna kommit hem oxå då blir livet komplett!barnen,Niklas å vännerna.åh jobbet ja valde inte ta,känns fortfarande bra!valen man gör,man ska följa hjärtat alltid!mina val ja nu gör angående många saker:)har nog aldrig känt mig sååå säker!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar