torsdag 21 november 2013

Vet ni....!

Livet är inte bara glam!klart ja med har upp å ner dagar!Inte att glömma är man Mamma å de är tufft emellan åt!ja har facit i hand tonåringar!man ska vara Mamma,vän,hålla god min ja ni vet!mycket tankar far om allt!man lär följa hjärtat å de man tror på!har lärt mig de iaf!livet är en resa...med destination okänd!har ju så mycket stöd i mina vänner❤️I Niklas med fast vi ses sällan!oftast avskyr ja ditt jobb...du har styrt om lite där nu se då!fan kan du inte bara bli vaktmästare!:)vore ju kanon!tid ifrån dig gör mig halv:(Samtidigt som ja blir enormt stark i mig själv å mina val:)ja har varit kär,attraherad många ggr jaa!men när du fann mig då visste ja va riktig kärlek innebar❤️Kärleken som gör både gott å ont❤️I.m kommer du:)sen lär ja jobba:)å tillfälligt flytta:)hundvakt hos Sandra å Mattis ett par dagar:):)va gör de???dagarna ska fyllas med liv:)åh hopp ge aldrig upp de ni tror på:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar