onsdag 12 februari 2014

Energin på topp:)

Efter att ha bara varit trött har ja hittat tillbaka till ljuset:)å livet även om de går upp å ner:)min känsla för att hålla på hemma:)åh gamla saker älskar de:)mest farmor å farfars gamla lampa:)den är fin!höll på mycket förr!Svackor i livet gör man tappar!Ikea är inte så mycket jag!kommer de gamla med åren:)lär iaf hålla min rastlösa själ levande känner så!ja är på g med tapeter:)lite paus jobba lär med hinnas!åh ibland känns de som tid är det ja egentligen har för mycket av nu när tjejerna blivit stora!eftersom Niklas jobbar åh ja har han på distans blir de Såå!ja får iaf äran att vakna på Alla Hjärtans Dag med dig vid min sida❤️För mig är de vardags lyx!distansen tar åh ja försöker lyssna å ta in allt du säger!åh ja vet vissa chanser i livet kmr aldrig åter!Forsknings Chef jo tack:)vi är som natt å dag ändå kan ja vara precis som jag är:):)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar