söndag 2 februari 2014

Ödet❤️

Ja tror på de!alltid gjort!oavsett vad som händer!både bra å dåliga saker ser ja det så!hur ska man annars förstå allt som sker vad de kommer till både liv å kärlek!ja vet någon mera som tror på ödet han heter Niklas❤️Vi tror rätt lika!du försöker förstå mina tankar å funderingar!åh framför allt försöker du få mig att stanna i mina lyckliga tankar!vilket ibland är svårt!då ja e djup,vill alla väl å finnas för de som för mig!vet du har svårt förstå alla mina vänskaper❤️Gör inget ja gör å det räcker för mig!att finnas för någon är väl de finaste man kan ge!vissa minnen dör aldrig,vissa skratt tystnar aldrig,vissa tårar vill aldrig sluta!allt på en gång man behöver allt!ja har bara lättare att uttrycka de för att orka!jobb helg slut!Ben mycket bättre!nu väntas 2 dagars ledighet!å i.m ska ja bjuda min fina på taco Paj:)åh ja lovar ska tala hål i huvudet på dig❤️Tur du är van:)ibland stannar bara livet upp❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar