onsdag 1 oktober 2014

Du är min medicin💗

Va gjorde jag utan dig?du helar mig på många vis bara med att finnas!                Om jag vetat de jag vet i dag!livet har ingen plan som du säger!hur kunde vi veta!                                                        Håller fast vid att jag aldrig mött någon med så stort hjärta som du!när vi ses ger vi all tid åt varann!du bryr dig även hur mina vänner mår!åh du håller det du säger även om jag tycker du är seg!         Du vill ha på ditt vis,jag på mitt!vakna upp breve dig tätt bakom den känslan går inte å beskriva!du är min prins💗.                För övrigt haft facklig tid,sovit lite för att orka jobbet!från i.m väntas 5 dar ledigt!åker till Hanna å Kipper i.m över dan iaf:)störst av allt är kärleken💗åh min nya mössa!älska hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar