tisdag 30 september 2014

Mår lite sådär!

Ja otippat vaknade vid 6 i dag!går fan inte somna om!va bara upp!när de ljusna började jag måla:)klar för denna gången nu:)                                                              Kan ju vara så att mycket snurrar oxå!kört Emmy till tåg!hon är i Rättvik å kollar skola:)nu väntas besked om de.    Sen skulle jag ha träffat en vän i dag men blev förkyld å hemskt ont i kroppen!så har varit liggandes i dag!                            Detta har jag inte tid med!i.m väntas en jour natt veckans enda!åh kryssning till helgen!i månad kvar i dag oxå tills flyget tar oss till Thailand!                                  Handpenning betalt på stuga så nu är vi nästan i land:)sommarstuga jag kommer älska vara där å stöka💗nu väntar jag på min varma famn,skönt när man känner sig lite off!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar