måndag 29 september 2014

Grattis Emmy 16 år❤️

Dagen du väntat på sååå länge!jag vaknade i morse 04.15 pigg:)åh stjärn klar himmel💗dagen har gått i ett!hämtade Emmy å vet ni!rea på Flugger!nu har jag målat om och spray målat:)när lust faller på då e jag på topp!hanna å Robert firat syrran med!Mamma å Lasse!brukar tänka ibland att mina barn tycker jag "nöter"!jag vet en till min Mamma!när du växte upp va de annat!jag lever här å nu!ingen vet om morgon dag!åh jag kan vara stilla!men gillar när de händer saker!åh man kan inte jobba jämt!jag är plikt trogen mitt jobb!åh då kan jag göra vad jag vill då ja e ledig!punkt å slut!mycket snurrar!tur den bästa jag vet kommer i.m💗åh vissa avslutar min bekantskap...ja ja tar de!puss å kram på er!hoppas dagen blev braa!älskar dig envisa unge💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar