lördag 6 september 2014

Jobb helg:)

Tacksam jag får jobba helg:)gör gärna de!va ska man annars förgylla sina helger med?åh då vet man när man är ledig har man roligt i stället!jag har Dock landat med många frågor i mitt liv💗vad beträffar både barn,min stora kärlek Niklas å mina vänner💗jag vet min plats i livet!skönt känna så!denna by levererar ju inte speciellt.åh har inte behovet springa på byns pubar jämt!föredrar umgås med vännerna på andra vis!livet är kort gäller åh bevara de bara:)bok utläst tog mig 3 dar!va med till sjön å såg då fiske nät LAS i:)i.m får jag se resultatet efter jobbet!åh kom på ja kunde messa M-ina på viber oxå!hon hade de kalas i Grekland:)kan jag koppla av!tacksam för livet å vännerna:)åh nu är min tv på plats:)tack för de grannen och kompis:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar