torsdag 11 september 2014

Vara förälder❤️

Det är man hela livet!åh man vill sina barn det bästa,alltid!ibland är de inte så lätt att nå fram....tror många känner igen sig där!vi lär av våra misstag,gör nog våra barn med EN dag!vi är ju deras förebilder oftast!åh man får inte glömma,att även när barnen blir äldre behöver de oss mindre...så ser inte jag de!små barn är små bekymmer å stora större!stämmer rätt så bra!oavsett val de gör får man acceptera bara!som förälder om man har tur.får man ha ungdomsgård hemma,höra bra å dåliga saker!jag å mina barn har en öppen relation.har jag jobbat hårt för!åh man får ofta köra å hämta,de hör till vuxen ansvaret!även fast de blir äldre behöver de oss inte mindre!tack för i dag Hanna❤️På Söndag ef natt jobb kommer jag å sover över:)så vi får umgås du å jag å Kipper!för världen är ni någon❤️För mig är du,Emmy å Kipper allt!gör allt jag kan för ni ska ha det bra:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar