söndag 4 januari 2015

Livets val!

Många gör du å styr helt själv över!inget snack!vissa val styr hjärtat helt å hållet!jag är ju öppen som person å delar de mesta!men ibland lär man tänka 2ggr!     Jag är mitt i livet!man ska aldrig ge upp sina drömmar även om vissa tar längre tid!Niklas å jag är helt olika i livet!du med små barn å jag med stora ger mig ett försprång på flera år!just nu har jag tömt hela mitt känsloregister!va detta mitt liv?vet du bekymrar dig lite!för jag vill till Thailand!om några år kan jag om jag skulle vilja!de är mycket nu!jag drev på!nu har vi "pausat" lite!inget har ändrats vi ger lite luft under vingarna bara❤️                 Jag är i full driv med årets planering:)ny bok påbörjad!Bakom stängda Dörrar!fy då!!!!kolla min nya ratt muff!lycklig tjej!åh glöm ej drömma är gratis!glöm inte fyll de bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar