fredag 9 januari 2015

Virrvarr!

Så könns de!startade dagen tidigt!jo klart som fan min tvättmaskin gett upp nu!tur tvättstugan finns:)kom jag upp oxå!              Syndat i dag rejält!blev en semla:)med Veronica på Vallonen.mysigt!tänkt på nått hon sa!Man behöver inte vara rik på vänner så länge man vet vilka som är äkta!                                                           Vill fortfarande mycket livet är nu!Resa mera,kryssa mera å träffa massa människor som e lika galna som jag:)ni som känner mig vet!Mm Niklas meddela att Dubai är bokat iaf!men läget är ännu detsamma!åh de känns bara som en resa VI ska göra!varken mera el mindre!           Jobb helg som vanligt!jag har fått mera ålders rynkor!nu väntar jag med spänning till Tisdag!väääääääägning!går bra jag kör hårt!hur ska man annars nå sina mål!de kostas på:)💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar