onsdag 25 februari 2015

Min fina kärlek❤️

Du ställer in möte för att hinna vara med mig!du värmer mig när jag fryser.du knyter mina skor för jag har ont i ryggen!du masserar mig.du förstår som få!du berättar saker för mig som jag inte borde veta.du ser på program för jag vill!du promenerar gärna om jag vill.du gör allt.åh de bästa du är grym på komplimanger.vi är så olika men tillsammans blir vi oslagbara!vi är så olika min fina kostym kille:)Du köpte till å med pyjamas till dig själv för jag ville:)går inte beskriva!tog år finna rätt!i dig har jag allt!du har t.o.m skrivit packlistan till mig till Budapest!för jag vart förvirrad!du är bäst!Jag älskar dig Niklas❤️❤️❤️åh jag vill ha en högtalare!vill!du skulle kolla dina kontakter så jag kanske får!säg de du inte gör:)köpt ett gammalt fönster!se vad jag ska fylla de med:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar