tisdag 10 februari 2015

Tisdagar!

Har blivit en stor dag för mig:)bara ser fram såå mycket emot de!Vv de bästa beslut på länge!vet ingen såg mig som direkt stor!men de har brakat i väg med åren!min smalaste tid var nog efter min separation!ja vet många tycker man duger!men mår man inte bra själv lär man! denna kamp är min:)åh mitt beslut ingen annans!                                           Vet N oroar sig säkert för de inte ska bli nå kvar:)Mamma med men jo då!             Vissa mål är tuffare än andra å man får tänka lite mera!gjorde grym soppa i dag:)Fisk såå god!                                       Så detta är min kamp å min resa som jag såå ser framemot:)promenerat å haft en bra dag!i.m ska jag få jobba!Onsdag å jour!jag älskar mitt jobb!de helar mig på många vis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar