fredag 24 april 2015

Må bra Fredag!

Vaknade av N.s larm strax före 8!räcker att titta på dig för att förstå vad som rör sig i din hjärna!vi såg film i går!förr eller Senare Exploderar jag!har ju läst boken,åh filmen va mycket bra!                 Efter morgon kaffet tog jag mig en Pw!som nu mera är ett måste i mitt "nya" liv!tog sedan med Emmy å Ewa för lite shopping i Avesta!åh lunch på Kina!där satt den!                                                     Hade sedan ett starkt behov av att träffa en väldigt nära vän!livet tar plötsligt en ny vändning!har svårt ta in de du delade med mig!åh kommer finnas som du fanns för mig!de är en stor nackdel bo i en liten by,när allt rasar!vi gör de vi kan bäst!vår vänskap är stark!åh dina ord stannar hos mig❤️❤️❤️nu natt jobb!sen härliga ledighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar