tisdag 7 april 2015

Pepp på livet:)

Jo jobbade i går:)tog mig en promenad åh sen inväntade jag Niklas❤️jag kan verkligen bli sur på dig åh arg!åh du bara tar de!man måste jobba å jag måste vara med vänner,går inte annars!ändå om jag kunde skulle jag vilja vara där du är dygnet runt!du är nog den största "drogen" jag vet!går inte beskriva i ord!du lyssnar,ger mig råd,du värmer mig när jag fryser,det du inte gör jaaa du!vi skrattar ihop,är allvarliga!jag kan vara jag alltid!att du har ork ibland är för mig ett mysterium!vi vill oftas samma saker,fast mina drömmar ser lite andra ut!låter nu som de blir Budapest igen❤️jag vill ut å åka båt!visst du ordnar❤️inte konstigt man undrar ibland........                              Ingen vägning vi sov för länge:)men ser bra ut!målet i sikte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar