onsdag 3 juni 2015

Lev i dag!

Åh så känns de!lev å lev!hade lite halv sov morgon med N i morse!sen blev de fackligt under FM!sen jobbat kväll!känns sååå fyller agendan med roliga saker💗med vänner å N!jag behöver fortfarande vara jag å vara på mina äventyr!inte ångra nått jag aldrig skulle ha gjort,som jag inte gjorde!de bara är sååå åh kommer nog vara ett tag till!sommaren kommer bestå av mycket jobb!men varje tillfälle jag kan ska jag ha kul:)de blev vår favorit iaf!eftersom han är så satans pollenallergisk:(Fjällfrid!20 minuter utanför Funäsdalen!kan vi även gästspela där!se va den veckan bjuder på för prövningar!förra sommaren gav skratt men även samtal som berörde åh jag grät!tur han finns å förstår!jobba i.m sen blir de ett ställe jag älskar!Stugan💗💗💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar