tisdag 23 juni 2015

Livet på sikt!

Jag är å förblir nog alltid en funderare!vissa saker berör djupt!kanske för man har stort hjärta!de gäller aldrig ta livet för givet,gäller hänga med säger N!lite ruttet tycker jag men är väl så!         Har haft ont i mitt ben å nu knä oxå!så har inte kunnat gått så mycket!de gör mig oxå lite sur.....men jag är en kämpe alltid varit:)sista jobb veckan känns tung!kört hem Hanna å busar i dag!blev tomt!ändå har jag förlikat mig med tanken!hon är vuxen nu!kör dygns pass i.m iaf!sen ska jag åka å se verkligheten hos min Pappa!hans fru ligger total förlamad nu!med full hemhjälp!:(kan bara tänka mig hur jobbigt du har de nu!åh så ensam du känner dig!men jag finns å kommer göra allt för att få dig på banan igen!fast saker är tunga!lär man hitta nya vägar!tur du har mig!åh jag dig💗💗💜


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar