onsdag 23 mars 2016

Lycka!

Är många saker nu i livet!bara våren gör sitt:)som sagt så vecko pendlar min kärlek i veckan till mig de kallar jag mys!   Vi har mycket planer vi:)du ska stötta mig igenom en sak jag velat länge:)kommer bli bäst!                                                           Våran sommar semester i hamn snart den blir utomlands:)blir många resor för oss i år åh nästa:).                                      Frukost till dig i morse självklart:)åh Go mat hela veckan:).                                   Här är mina fynd dock ska bets på:)nya gardiner åh en tröja fick oxå följa med hem:)några timmar till sen kmr DU<3 åh om jag saknar dig!                                 Ska styra lite påskris till Emmy:)jag jobbar påsken så hoppar de:)men fick en påsk lilja på jobbet:)underbara oldisar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar