fredag 11 mars 2016

Så mycket känslor<3

Åh så mycket kärlek!visste inte de gick att känna så mycket:)åren går åh kärleken blir bara starkare.åh planerar åh fixar massor tillsammans:)du är min bästa vän åh största kärlek någonsin:).                De finns inte ord som räcker!att sakna någon fast denne bara byter rum:).             Vi skulle ha sovmorgon men jag vaknade 06.00 åh du likaså!                                   Vi har mycket se fram emot me like!åh vi gör som vi vill för vi kan:).                         Nu ifrån lite åh jag har jobb helg på agendan:)åh våren på ingång,livet leker fast de är stabilt!åh dig vill jag alltid ha vid min sida!                                                      Självklart fixade jag frukost åt dig i morse:)nu lite vår städning dååååå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar