onsdag 24 augusti 2016

Fortsatt lycklig!

Känner mig så:)hade fackligt i dag första efter sommaren!va hände med utbildning inom vården?finns inte folk?ska man då sänka kraven så åh ta vad som.....skrämmande info! Människor vi jobbar med,många tycks ha tappat greppet om de!                                          På dagen hann jag med en fika med min trogna vän Ritva<3.                                    Nu en jour på jobbet:) i.m åka till Hanna över dagen:) för i.m kommer älsklingen:)då får man middags sällskap åh sova sked sällskap:) du saknas alltid mig:) åh måste säga att jag är lycklig över alla fina i mitt liv:) åh vet ni jag känner en kändis:) min vän polis Robban är nu med i Ica,s senaste reklam:)åh till hösten i en svensk humor serie:)whoho de ni:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar