fredag 26 augusti 2016

Uppe tidigt!

Åh de va okej:)Frukost med Niklas innan han åkte är självklart:)vi somnade tidigt i går!känslan av att man verkligen vill göra allt för någon:) vår vardag ska aldrig bli grå!därför jag styrde upp i går med Mat,massa tända ljus åh lite bubbel:) visst går jag i pyjamas ibland när du kommer,men fånga vardagen åh göra den med massa kärlek betyder mycket:). Bli bekväm är bra men inte för!jag älskar ju göra allt för dig<3.                                 Jobb helgen har börjat,vilket är bra jag har åh göra:) åh kommande vecka har självklart saker på agendan!jag har mottot att leva här åh nu:) Thailands hus är nu betalt oxå!längtar efter mina underbara vänner i Thailand!snart ses vi!livet vart en dag helt annorlunda:)känns som nästan alla drömmar gått i uppfyllelse!lite fynd har jag hittat!annars kan man ju bara byta plats på saker:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar