tisdag 6 april 2010

Kärlek är lycka:)

Så är de allt!Fullständig harmoni å inget rubbar den trots allt runt omkring!Så detta valet är de bästa jag någonsin gjort i mitt liv!Du är och förblir min man å cirkeln är såå sluten å det känns såå bra!Vi lyssnar mera på varann nu och tar oss tid med saker tillsammans de är jätte mysigt.Var dag med dig är mysig ännu och vi ser varann känns det som på ett helt annat vis nu!Vi tar inget för givet längre vi vet att man lär kämpa för att orka framåt!Jag mår såå oerhört bra å den lyckan och de åren vi har är våra tillsamman:)Du skickar såå fina mess du kan om du vill det vet jag.Du är min kärlek å jag din:)Å jag älskar å vårdar det vi har nu!Med bomulls vantar på,å är nått fel så pratar vi om det verkligen reder ut stormen.
Kram Alla

1 kommentar:

  1. Slutet gott allting gott;) det är huvudsaken, låter alldelens underbart. Du ser lycklig ut Malin:) Härligt...Stor kram

    SvaraRadera