onsdag 14 april 2010

Underbara sol:)

Att vakna å se att det blir en fin dag inger hopp om att nu är våren här!Å allt som är gömt under snö...kmr fram i tö ha ha.Vad jag plockat på gården,klippte även ner buskar i.g totalt sönder snöade!Å nedanför mitt köks fönster hade jag 28 grader i.g rena paradiset å lä förstås där blir man stekt,å jag som älskar pressa sol!Där tillbringar jag min lediga tid det som är oviktigt inne kan vänta,nu är njutningens tid,den ska man ta tillvara på!Underbart är kort å det är ju såå sant som de är sagt det!
Städa å feja finns massor med tid för andra dagar!
Har haft den stora äran att haft prins Leon i dag från 09,00-14,30 mys,mys å mys!Men nog har jag glömt vilket pass de är med de små liven,mina är ju såå stora nu.Men visst sitter takterna kvar å känner mig såå stolt att jag fick låna lilla killen!Han kmr i.m med då hans Mamma å Pappa jobbar!Så då går vi ut å njuter av solen,så kul att ha en liten i släkten:)Ja han är go:)
Å annars då stolt blev jag då Hanna kom in på gymnasiet,Barn å Fritid allt nötande,alla bråk å tårar har gett resultat de gick vägen.....Å i dag lämnade hon in ansökan om sommar jobb!Bara hålla tummar min stora tjej var tog åren vägen....Man är inte lika behövd på samma vis....Men en Mamma är alltid en Mamma..
Annars då är ju våren skilsmässornas tid,men inte för mig dock,är glad å lycklig å det beslut jag fattade va såå rätt,rätt och det känns såå bra min familj är komplett!

2 kommentarer:

  1. Hej Malinvännen :)

    Är så glad för din skull att det ordnat till sig för dig med barn och "gubbe".

    Kram Kristina

    SvaraRadera